25 augusti 2009

Irriterad!!!

Gjorde en liten blogg-runda och var inne på Lindas blogg, läste kommentarer på ett inlägg hon gjort tidigare och attans vad jag blev irriterad!!!


Någon som kallade sig anonym gjorde en kommentar om att en tjej tydligen var intresserad av andras pojkvänner, så att Linda skulle hålla hårt i sin karl om dom skulle träffas.
Detta fick mig självklart att ana att det var hennes egen "pojkvän" hon talade om.


Men allvarligt talat, vuxna karlar har väl ändå en egen vilja och en egen förmåga att ta egna beslut??!! Eller är jag helt ute och cyklar??

Om vi nu säger att denna anonyma har haft en pojkvän som antagligen gjort nåt hyss med "tjejen" så är det väl inte "tjejens" fel?
Även om det är så att hon är intresserad av mannen ifråga så är det väl ändå den anonymas pojkväns ansvar att se till att han sköter sig??
Att "tjejen" kanske kommer med förslag och flirtar lite, vad vet jag, då gäller det väl ändå att pojkvännen kan stå emot??
Eller kan inte karlar det??
Jag brukar inte hetsa upp mig så lätt men detta tyckte jag låg på en så låg nivå så jag såg rött!!


morr!!!

Inga kommentarer: