23 augusti 2009

Slut på helgen

Har kommit hem från Varberga-parken där vi tittat på E.M.D med mycket trevlig sällskap, Lonta, Hilli och Susanne. Anton var också med men honom och Nathalie såg man knappt röken av för dom fastnade på lekplatsen.

Bilder hittar ni på Lontas blogg när hon nu uppdaterar den ;)

Sprang även på Nathalies gamla fröken, gamla grannar och andra bekanta. Mycket trevligt!


Så var ännu en helg till ända, lika trist som alltid, fast denna helg har gått fortare än fortast, tror det är för att vi haft så rackarns mycket att göra.
Huvudvärken kommer så sakteliga krypandes =)

Imorgon är man tillbaka i vardagen igen, upp tidigt och iväg o lämna Nathalie på lekis, efter det hem en snabbis för att sedan hämta henne. Man hinner inte fixa speciellt mycket den korta tid hon är borta.

Vi har även planer på lek och bus imorgon men om jag vaknar med huvudvärk blir det nog till att ställa in den.
Originalplanen är iallafall att åka med Nathalie, Melissa och Mimer.
Håller tummarna att huvudvärken försvinner.

Jag undrar egentligen vad som är fel på mig?? Så många gånger som jag haft ont i huvudet det senaste året har jag då aldrig haft innan.

Men men, det går över.
Ska ta kontakt med hud igen senare under hösten så kanske jag kan få komma dit o sola för attans vad sol gör nytta, så bra som mina ben är nu har dom inte varit på 4 år. Men nu är det ju vardag igen med all den stress det innebär så snart ser dom väl ut som hej kom o hjälp mig igen.

Ja just ja, i torsdags var jag på SPA-huset och fixade mina naglar, det är hur underbart som helst!! Det var evigheters evigheter sedan jag hade det.
TACK MALIN för att du vågade försöka dig på mina naglar, nu håller vi bara tummarna att dom får sitta kvar ett tag så mina egna hinner återhämta sig.



Nathalie har minsann blivit en riktigt tonåring.. redan..phew..
Hon har iaf kommit in i trotsen igen, säger alltid emot och ifrågasätter allt..
Vad gör man i sådana lägen?? Någon som har nåt tips??

1 kommentar:

Mikaela sa...

Ja du.. bara att kämpa på & försöka ha stort tålamod, även om de e lättare sagt än gjort vissa ggr :P Ja brukar köra me kommentaren som att varför ska ja va snäll & göra roliga saker me dig när inte du kan va snäll & lyssna på mamma. de brukar funka på Izabell iaf :P