27 april 2009

Början på en tuff vecka


Dagen började med att jag vaknade ett X antal ggr och trodde att jag hade försovit mig, det blir alltid så när jag vet att jag ska börja jobba 7 och hinna lämna Nathalie på dagis innan.
*typiskt*

Var på jobbet vid 6:45 och då var det full rulle fram till 8:30, cyklade till apoteket i haga men dom hade inte det jag skulle ha, ringde ett par samtal men självklart så var inte personerna på plats.
käkade lite lunch och fixade en massa papper.

Dagis ringde ett par ggr på mobilen, dom ville bara berätta att dom stängde 16 idag på APT, så det var bara att fjäska lite för kollegorna sedan bege mig o hämta Nathalie.

Hon stannade kvar ute och lekte med dom andra barnen på gården när vi kom hem.
Tog det lugnt typ 20 min o fick ett par samtal ringda, sedan kom broder.

Coop i Marieberg nästa!
Handlade en massa men det känns som att jag glömt hälften, snacka om att man blir snål när man vet att man inte har så mycket pengar denna månad..
Men nu har vi mat iaf.

Efter Coop stannade vi på Max och köpte med oss mat hem. Mums
Tittade på en film med Jim Carrey som heter Yes Man, den var riktigt kul faktiskt.
Nu är det dags att ta och nanna kudde så jag orkar med hela veckan.

Jobba 7-16, åka tor Sthlm på onsdag, valborg på torsdag, säffle på fredag.

Jag kommer vara bra trött när veckan är slut.



Vill bara passa på att skicka en stärkande kram till S, efter regn kommer solsken!

2 kommentarer:

sophia sa...

jag tror jag kan säga tack...det värmer...

lonta sa...

Haha vad kul.. blir det många bebbar då, vet ni det än? :)