11 april 2009

Våren är här?


Det tror jag bestämt att den är, har haft tvätten hängt ute för torkning och dragit ut mattorna för lite piskning i solen. Det är vår för mig minsann.


Per och jag har städat en massa, man måste ju när man får främmande. Imorgon kommer svärföräldrarna och ska fira lite påsk. Jag tror vi firar det med grillning om det är så här vackert väder.

Jag bakade en sockerkaka tidigare idag och nu har jag en banankaka i ugnen. Har aldrig gjort den förut så det ska bli spännande och se vad det kan bli av den.

Sitter nu och funderar lite på om jag ska slänga ihop några småkakor också när jag ändå är igång, fast jag hittade ett recept i




Tror det är min nya favoritbok =)

Nu ska jag ta och kolla till kakan i ugnen sen bläddra lite mer och kolla vad man kan hitta på och baka.
Tänkte göra chokladbollar när Nathalie kommer hem från mormor senare i eftermiddag.

Inga kommentarer: