26 april 2009

Det här med mat...


Mat är svårt!!

Jag skulle vilja ha någon som vet vad jag tycker om och inte som skriver en matsedel åt mig för varje mål mat.
Det är otroligt svårt att komma på vad man ska äta, jag har verkligen ingen som helst fantasi längre, allt känns tråkigt.

Det kanske speglar min sinnestämmning överlag, tristess.
Ska ta och googla lite på klassiska symptom på nedstämdhet, för det tror jag minsann att jag lider av.

Har iallafall fått tid till Hud nu, men jag fick ringa och fixa den själv för dom hör ju aldrig av sig.
Så den 5 maj ska jag dit och se om dom har några mirakelkurer till mig.
Har väldigt ont i mina leder nu, speciellt vänster ringfinger, känns inte som att jag har någon som helst funktion i det nu.

Nu ska jag sätta igång med lunchen, det blir potatisbullar och till kvällen tar vi någon köttbit med tillbehör.
Solen försvann ju nu så jag vet inte om jag är så sugen på att grilla.

Jag längtar till helgen!! Då ska vi åka till mina kära svärföräldrar i Säffle.
Det enda tråkiga med det är att Nathalie inte kan följa med för hon åker till sin far redan på onsdag.

Inga kommentarer: