09 april 2009

Trött idag


Vaknade flera gånger inatt av att jag hade ont i magen..
Sen gick jag upp vid 8 för att åka med kusinen och hennes dotter till USÖ för återkoll eftersom hon varit dålig. Men som tur är har hon blivit mycket bättre *puss skrutta*
Vi hade den första tiden 9.30 på en mottagning sen en tid 10.30 på en annan mottagning fast på den sista kom vi inte in förrän vd 11.30. Så där fördrev man hela förmiddagen.
Efter det åkte vi till Universitetet och hämtade kataloger inför hösten, man kanske skulle orka med en distanskurs.. Får kolla igenom utbudet imorgon eller nåt.

När jag kom hem åt Per o jag lunch från Deiles


*mumma*

Vi glodde även på ett par avsnitt av Knight Rider, gillar Kitt skapt!!!












Sedan blev det en promenad till Ica för att lämna lite post och köpa kvällsmat, det blev grillad kyckling och potatissallad för ingen av oss orkade laga mat.

Till det kollade vi på en skräckis som heter Quarantine, den var helt ok.
Sedan tittade vi på en film som heter My best friend´s girl, det var en riktigt "feel-good-rulle".

Nu blir det lite Two and an half men sedan blir det natti natti.

Ska försöka röja lite i lägenheten imorgon och om det e hyfsat väder blir det nog en omgång på uteplatsen med, den ser verkligen ut som hej kom och hjälp mig...

Natti!

1 kommentar:

lonta sa...

Hello! Så ni har börjat nöta Knight Rider! Bra jobbat! Jag är redan klar med hela säsongen, men kul att någon mer kollar :D hihi! Och du vet att prison break börjar om en vecka va?! ;D Quarantine har jag med sett, tyckte inte den var megabra precis.. Blev lite nyfiken på den andra filmen ni sett, ska läsa om den sen :D Hur är planerna för påsken? :) puss