29 april 2011

Hosti hacki host o hack

Så fint lät grannens bil imorse när jag som bäst behövde den *grr*
Skulle på behandling på sjukan kl 8.30 men tack vare cykeln kom jag bara 10 mi sent :)
Jag var även hos tandläkaren, som denna gång gick mycket bra, jag grät inte ens utan var bara lite lite spänd när han skulle kolla tandfickorna för det brukar göra sååå ont men det gick kanon.

Efter tandläkaren så fick jag skynda mig hemåt o fixa lunch till söta tjejerna Marlene och Annika.
Det bidde en kycklingpaj som blev helt ok, men måste nog modifiera den lite grann.
Receptet kom från en bok som heter "500 pajer, alla recept du behöver" eller nåt sånt men dom ljuger för det finns inget recept på Tacopaj och hur tänkte dom då?

Iallafall, tjejerna fick mat och kladdkaka till efterrätt sen åkte dom till jobbet och vi röjde undan lite.
Efter det kollade jag och Per på ett par avsnitt av Flashpoint tills jag somnade ;)

Jag hann även med en tur till mamma och kidnappade deras bil så vi kommer ut till torsborg imorgon för lite Valborgsfirande.

Urk, jag är sååå trött, det är så mycket jag ville blogga om idag men jag är alldeles för trött så nu blir det sängen:

TO DO LISTA:
* Kolla efter kläder till dopet - har påbörjat iallafall
* Rensa Nathalies garderob
* Operation maskrosdöd
* Ringa Veronica och se om vi kan beställa kläder :) - Check, eller vi har iallafall bestämt att vi ska beställa senast lördag



Påminn mig att jag ska blogga lite om Bahnhof när jag är taggad :)


*hej svejs och natti natti*

1 kommentar:

lonta sa...

Bahnhof? Vad nu?! Tycker du borde ta med på din to do-lista att träffa mig snart med! :D Kram!