28 april 2011

Pandor är utrotningshotade..

DAGENS TO DO LISTA:
* Kolla efter kläder till dopet - har påbörjat iallafall
* Rensa Nathalies garderob
* Döda dom sista envisa maskrosorna - döps om till Operation Maskrosdöd!
* Ringa Veronica och se om vi kan beställa kläder :) - Check, eller vi har iallafall bestämt att vi ska beställa senast lördag
* Fota Cassandra på öppna förskolan i Varberga - CHECK


Denna natt har jag sovit hur dåligt som helst, antagligen för att jag sov så länge under dagen igår. Hade svårt att komma till ro och vaknade sedan massor med gånger. Inte kul!
Inte blev det bättre av att sambon säger: Oj vilka ringar du har under ögonen!!
Är det ens tillåtet att säga så enligt sambolagen? Tror inte det, skulle det nu vara det så får jag skriva en egen lag och det med basta.
Tur att man är en panda som kan försvara sig själv!




Idag var vi på öppna förskolan tillsammans med Ellen och Emelie, där var det fotografering av tjejerna.
Cassandra skötte sig kanonbra, vi hann tom ta kort på båda tjejerna tillsammans så nu väntar jag med spänning på att kunna spana in korten via nätet.

Efter öppna tog vi en sväng till Marieberg och åt lunch på
Chili & Wok
, det var himla gott, jag har längtat efter deras kyckling i röd curry, men jag har inte kunnat äta den under tiden jag ammade för Cassandra fick ont o magen av det.
Det var ganska tufft att knata runt på Marieberg, fogarna skriker fortfarande AJ AJ.

Väl hemma så la jag mig på soffan innan vi skulle iväg med Nathalie till frissan, hon blev såååå söt. Stora tjejen är hon nu med väldigt bestämda åsikter om vilken frisyr hon vill ha :)


Vi drog även igång grillen här hemma för första gången i år, det blev grillspett och flintastek. Mycket gott!

Per vid grillen


Imorgon ser jag fram emot finfrämmande över lunchen av Marlene, Annika och Anneli. Jag ska ge mig på att göra en kycklingpaj - tror jag :) Vi får se vad det blir.
Ska bli så mysigt att träffa tjejerna igen


Morgonens måsten:
* Behandling på USÖ
* Tandläkaren


*puss & kram*

Inga kommentarer: