11 maj 2009

Första helgen

Då har man klarat av den första långhelgen på det nya schemat, jobbade fredag 15-22, lördag 7:30-18 och söndag 8-22.

Jag måste säga att jag är glatt överraskad, det har gått hur bra som helst, jag trodde jag skulle vakna idag med dunderhuvudvärk men icke ska nicke. Jag mår hur bra som helst och känner mig riktigt utvilad också.
Det har varit hyfsat mycket att göra och rullat på hela helgen - jag är nöjd!
Passar på att tacka mina kollegor för en bra helg!


Nathalie o jag ska äta frukost nu sedan ska vi till dagis en sväng, jag ska ha möte med personalen inför Nathalies start i förskoleklass till hösten.

Efter det måste vi åka en sväng till jobbet o lämna lite grejer.

1 kommentar:

lonta sa...

Hahaha det kommer! Fixar nog en imorgon när jag är ledig serru ;) Är du ledig något innan du åker till spanien lr? Kram