06 maj 2009

Tidig morgon

Var iväg och lämnade Nathalie tidigt på dagis idag, dom skulle iväg och titta på bio.
Filmen dom ska se är Bolt, vi har sett den tidigare men bara med engelskt tal så Nathalie kommer säkert njuta en massa.



Efter att jag lämnade henne så drog jag till lab på USÖ för att ta blodprover, trodde dom skulle dränera mig helt och hållet när dom drog så mycket blod =)



Så här kan man se ut efter provtagning

Hade fått informationen om att när man kommer dit på drop-in så ska man räkna med att man får vänta länge, och det trodde jag med att jag skulle få göra när jag såg alla som satt och väntade.
Jag tyckte jag var tidig som var där 7:45, när om öppnade 7:30 men jag var inte lika tidig som dom andra..
Trots att det var 27 nummer före mig gick det hyfsat fort tills det var min tur, sedan in, i med sprutan, ta blod och sedan var det klart. Så det tog nog max 3 min för mig där inne.

Eftersom jag hade förberett mig på att det skulle ta väldans lång tid hade jag räknat med att promenera lite på stan sedan plocka upp Nathalie vid bion och gå och käka lunch innan hon ska till vårdcentralen men nu åkte jag hem ist.

Tar och drar iväg och plockar upp henne på dagis när dom kommer tillbaka så kan vi åka och käka lunch i Haga istället.

Jag har förresten fått en ny favoritserie, det är verkligen inte min stil men jag gillar den sjukt mycket.

The deadliest catch heter den. Jag skulle nog fan kunna tänka mig att jobba så med, tänk att tjäna 10-30.000 dollar på 5 dagars jobb. Nice!!!

Inga kommentarer: