02 maj 2011

Första och andra maj

Gårdagen började vi med en låååång sovmorgon, vi gick inte upp ur sängen förrän 9.30. Det var riktigt skönt.
Efter frukost tog jag med mig tjejerna och åkte till Willys för månadens storhandling. Trodde det skulle vara ganska lite folk där på förmiddagen, att alla skulle ligga hemma och vara bakis efter valborg men tji fick jag! Varenda Örebroare var nog i Västhaga i går. *suck*
Hem med alla varor som sambon fick plocka upp så jag kom iväg hem till mamma och pappa för att äta lunch efter ett snabbt stopp på Ö&B för lite inhandling av läsk.
4 st 1,5 liters för 29 kr plus pant är helt ok.

Priset gör skillnaden *trallallalla*


Efter maten åkte jag och Veronica till Marieberg och fixade naglarna hos Le till dopet så nu är man i topptrim. Jag gjorde airbrush-fransk manikyr som jag aldrig gjort tidigare.




För 295:- så är jag helt klart nöjd.


När vi var färdiga så begav vi oss till Knarsta igen där mamma hade passat båda smågrisarna




Väl hemma så blev det makaroner och köttbullar till middag sen var det nästan så jag stupade för jag var så trött :)






I morse ringde kl så fint vi 6.30 - vardag igen. Jag kände mig som att jag inte sovit något alls inatt då jag varit uppe och bytt på Cassandra, hon brukar aldrig vakna på nätterna men i natt så bestämde hon sig minsann för att det är ganska kul att vara vaken:)

Upp ur sängen kom jag iallfall i morse och skickade iväg Nathalie till skolan.
Medan jag gick runt och småplockade lite och tittade på Vakna! så knatade Cassandra runt i gåstolen och småpratade för sig själv, men rätt som det var så slog hon på en tvärnit och parkerade sig framför tvń och började skratta massor.

Detta var vad som gick på dumburken :)



Klicka på bilden så kommer du till klippet


Nu ska jag hänga tvätt sen blir det en dusch, lite lunch sen utvecklingssamtal på Nathalies skola



* rapattack*



Inga kommentarer: