04 maj 2011

...orka...

Ibland finns liksom inte orken till nåt.
Idag har vi gått upp tidigt, jag har beställt kläder, Nathalie gick till skolan, jag åt frukost framför tvn, Cassandra somnade, jag diskade, laddade en tvätt, Cassandra vaknade, sambon dammsög, jag fixade en pajdeg, Cassandra fick lunch - matvägrade Västkustgryta - åt kyckling med couscous- somnade vid matbordet, jag pratade med Veronica, Lucas har växt och blivit stora killen, jag kokade matburkar, Nathalies farmor och farfar kom, vi åt lunch, Nathalie kom hem, vi drack kaffe, Nathalie packade det sista och åkte...


Då rann luften ur mig, jag kommer sakna min skrutta och längta ihjäl mig till på söndag när hon kommer hem

1 kommentar:

Onkastånka sa...

Nu har jag läst heeeeela din blogg.
Måste säga att jag är glad att du börjat uppdatera ordentligt nu igen... Den var faktiskt ganska trist ett tag, men nu är det ju full fart igen!=)