02 maj 2011

Storleken har betydelse!




Nu kommer inte detta inlägg handla om något snuskigt eller om ovanstående man utan snarare om ett stort I-landsproblem, mina naglar....

Jag har inte bestämt mig ännu om jag tycker att dom blev lite väl långa eller om dom är bra, det känns konstigt när jag skriver vid datorn, missar en del bokstäver ibland, att byta blöja kan vara lite tricky men ni skulle ha sett i natt när jag försökte öppna ett nytt paket med våtservetter!!!
Ojojoj, det var lite halvskumt i sovrummet och man var knappt vaken så detta paket drev mig till vansinne, till slut fick jag gå ut i köket och ta en kniv för att få upp den lilla klisterremsa som sitter i vägen så man kan använda servetterna.

Det är mest lillfingernaglarna som känns långa och ett pekfinger, så nu funderar jag på vad dom tar för att fila ner dom lite och lacka om dom. Jag kan ju inte ringa och fåga heller eftersom dom tyvärr inte behärskar det svenska språket ordentligt.
Jag kanske kan lura med Ellen till Marieberg i veckan så får jag kolla upp vad dom tar för det.


Dagens middag:



Klicka på bilden för recept

Vi använde falukorv istället för skinka och hade även i en hackad lök.


Nu ska jag sätta mig och spana efter något att ha på mig till dopet, kommer aldrig hitta något så jag får väl gå naken!

Inga kommentarer: