03 maj 2011

USÖ och BVC

Imorse var jag iväg på behandling på sjukan igen, jag tog cykeln dit o fasiken vad jag höll på att frysa ihjäl! Det var ju hur kallt som helst.
Jag tror sommaren har tagit semester!!
Iallafall så känns det bra att jag inte bränner mig så mycket längre utan att jag kan få vara ute i vanliga solen med.

Efter behandlingen var det bara att skynda sig hem då vi skulle på läkarkoll på BVC, lite senare än planerat med den förra tiden vi hade låg vi ju i magsjuka så då var dom inte så sugna på att träffa oss.

Cassandra vägde nu 7475 gram och är 67,5 cm lång. Hon följer sin viktkurva, dock så märks det att man slutat amma för hon ökar inte lika mycket som tidigare.
Men enl läkare och bvc-sköterska så har vi en väldigt fin och söt bebis! *stolt mamma*

Det tycker ju vi såklart med!!


NU ska jag ta med mig tjejerna och knata iväg till jobbet en svän, sen blir det hem och städa.

Inga kommentarer: