15 januari 2009

Effektiv idag!!


Idag händer det mycket vill jag lova.
Har varit och fikat med min underbara dotter, handlat, ringt en massa samtal, försökt fixa plats på simskolan åt Nathalie och A, pratat med försäkringsbolaget, ringt och raggat vinster till lotteriet på kattutställningen.

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

NU ska jag laga mat, sen diska och städa lite, sen kommer min kusin och hämtar mig så ska vi på Öppet hus inför att Nathalie ska börja förskoleklass till hösten.

På tal om det: VAD avgör vilket lekis man ska välja?
HUR bestämmer jag vart hon ska gå?
Är det lokalerna det handlar om? Personalen? Utemiljön?
VAD ska jag tänka på???

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Igår pratade jag med en vän, han läste mitt OMFG-inlägg längre ner på sidan. Han skrattade lite och sa: Det är ju tur att jag har träffat Per så att jag vet att det inte är han på bilden.....
Snacka om bortgjord, eftersom att det ÄR Per på bilderna *hihi*
Men ta det lugnt Marcus, vi gillar dig iaf.

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

En annan stor grej som hände igår var att Nathalie äntligen tappade sin tand!! Hon var helt salig när jag kom hem och glaset med tanden i skulle stå vid fönstret så att tandfen såg den.
Imorse vaknade jag av ett glatt: Mamma, tandfen var här inatt och jag fick en guldpeng!!!
Sedan ringde hon både mormor, pappa, morbor och moster och berättade att hon tappat den.
Innan den lossnade så sa hon att hon hade hört att man fick papperspengar av tandfen
- smart unge =)




Inga kommentarer: