12 januari 2009

Mamma-dotter dag


Idag hade jag och Nathalie en riktig härlig mamma-dottereftermiddag.

Vi var på stan och shoppade!!!

Nathalie handlade 2 tröjor och jag köpte ett par jeans och 2 tunikor.

Efter shoppingen gick vi och satte oss på Léspresso och tog en fika.

Nathalie börjar verkligen bli stor nu, hon ville vara själv i provhytten och prövade massor med kläder medan mamma snällt fick sitta utanför...

Hon kommer bli en riktigt tuff tonåring att gå i affärer med

Idag är man då ledig från jobbet men det enda vettiga man gjort är att ha dom mysiga timmarna på stan.

Man borde kanske städa undan julen....orka... jag tar det imorgon..kanske...eventuellt...

Vill bara passa på att det är nog Linda i Norrland´s fel att man har börjat blogga igen. Hon skriver så skönt så man själv blev sugen igen.

Men man kanske ska ta och lära sig hur man stylar om bloggen UTAN att behöva använda dom otroligt tråkiga mallarna som finns.

Fast just nu ska jag nog lägga mitt fokus på att laga klart kvällsmaten..

Hungrigt barn och hungrig man resulterar i:

tjurigt barn och tjurig man..

****************************************

Måste ju bara lägga med en bild på Nathalie, min favorit för övrigt.







Inga kommentarer: