17 januari 2009

Mat-ångest!!!


Vad irriterad man blir när man inspekterar kyl och frys, man konstaterar att det finns hyfsat bra underlag för att tillaga nåt till lunch men ändå kommer man inte på vad....

*morr*

Känner mig otroligt frustrerad och behöver en massa inspriation men vettefan vart jag ska hitta den

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

Nåt positivt är iallafall att vi blivit bjudna på fest med smörgåstårta nästa helg. Måste bara kolla så det funkar med vardagen att gå dit.

JENNY: Vi har inte glömt bort dig, måste bara lösa det praktiska först

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

Pratade med exet idag ang valet av förskoleklass för att få lite mer åsikter om vilken skola vi ska välja. Det är verkligen sjukt svårt o jag känner att det hänger över mig som ett svart moln..

Vet inte om vi kom fram till nåt utan jag får nog fundera vidare..

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

Nej nu ska jag verkligen ta tag i matlagningen, så vi kan komma iväg till kusinen någongång.

Over and out





Inga kommentarer: