19 januari 2009

Tiden försvann...

..och med den all lust och ork..

Så känns det..gick upp vid 9-tiden idag, åt lite frukost och kände mig enormt laddad för att utföra allt som jag tänkt mig igår...

Och vad händer... rätt som det är så är kl 12:30 och det enda jag har gjort är att varit och handlat lite.. vart tog tiden vägen???

Kommer hem från affären och inser att all ork och lust bara försvann, vill mest krypa ner under täcket och sova..

Känns som att det är något som drar all energi ur mig, så fort jag tänkt göra nåt så händer det alltid något annat som gör att man inte orkar det man först hade tänkt sig

Hängde ni med?

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

Hur hittar man ork och motivation när det känns som att det enda man har runt omkring sig är negativ energi??

Inga kommentarer: