12 januari 2009

OMFG


..jag vet inte ens vad jag ska säga...

eller hur jag ska förklara

eller om det jag ser är sant...

Hör och häpna:

Min man SYR!!!

Ja du läste rätt, jag hade varit ute och när jag kom tillbaka så mötte jag sambon med symaskinen i handen.. SAY WHAT!!!

Det har aldrig någonsin hänt att han ens petat på en symaskin under dom år vi varit tillsammans

En motorfantast med en förkärlek till allt som går att skruva sönder och sätta ihop igen.

En man som pysslar med datorer och programmering -

en man som filosoferar om allt och klurar på det mesta som tex om det går att sätta fast sig själv under ett jetplan med hjälp av silvertejp och sen sitta kvar när det lyfter..

Det är en sån man som jag pratar om som har tagit fram symaskinen..

För att göra vad???

Laga sina jeans

Herrejösses! Hela proceduren med 2 st hål tog närmare en timme, och detta trots att han fick lite handräckning på vägen.

Men all credit till min man, han var riktigt duktig med tanke på att han inte rört en symaskin sen 1994!!!

****************************************

I´v got PROOF!!

*Full koncentration*

*Men titta! Han ler ju!!*

Tror dock att leendet är ett irriterat riktat mot mig...




Inga kommentarer: