11 mars 2009

Dålig med uppdateringar...

var det någon som sa..

Så här kommer några.

Personalfesten i fredags blev riktigt kul, se bilderna nedanför :)

I lördags låg jag mest framför dumburken och rörde mig inte mer än nödvändigt, mådde väldigt skumt vilket är väldigt ovanligt för mig när det gäller "dagen efter"

Per mådde också riktigt riktigt dåligt.. Där är det lite lurigt att avgöra om det var alkoholen eller något annat.

Marlene mådde också riktigt dåligt dagen efter och i hennes fall är det extremt ovanligt "dagen efter".

I lördags kom även Barbro och lämnade en tjej till Donnie, så nu håller vi tummarna att det blir kattbebisar i maj.

I söndags tog vi det mest lugnt tills framåt kvällen när det var dags att plocka upp Nathalie, hon var hos pappa i helgen och fick åka tåg hem med min kusin och man, det gillade hon verkligen!!!


I måndags var det dags att jobba igen - helgen gick fort.

Igår lämnade jag Nathalie på dagis, lämnade in min cykel för lagning, var på stan och lämnade in min telefon som helt ballat ur, köpte med fikabröd och åkte till jobbet för 3 timmar personalmöte sedan jobb till 21:30.

Gick från jobbet vid 22:30, hade mycket att prata om med min fadder-kollega.

Hemma så låg hela ligan utom Per o sov, Syrran var så snäll så hon hämtade Nathalie på dagis igår. Så hon stannade kvar över natten för då fick hon sovmorgon.

Nu sitter jag och väntar på Favela´s matte för nu är det färdigparat i köket. Sen ska jag hämta Nathalie och sedan iväg och jobba.

Inga kommentarer: