04 mars 2009

Nu så...

Var till läkaren i morse och han undrade vad jag gjorde där...

Eftersom det står i min journal att jag har psoriasis så skulle dom kunnat ha fixat det här med remiss över telefon så hade jag sluppit betala 120 spänn för att han skulle säga
Hej
Vad kan jag hjälpa dig med?
Jag fixar en remiss på en gång.
Lycka till
Hej då.


Det var gjort på 5 min.. snacka om hög timpenning..


Följde Nathalie till Trängen för att dom skulle åka skridskor, jag stannade kvar en stund och tittade, vad duktiga barnen är.

Ska ta och äta lite lunch sedan kommer syrran och då ska vi ta och sätta fart o städa lite.

Roligare när man får hjälp.

Sophia: Kolla här, där behöver man inte anstränga sig så värst för att få fram vilken leverantör som är bäst.
Vi tjänar ca 30 öre på att gå över från Eon till Elverket.

Så det kommer vi göra i april.


Nu ska jag kolla om jag hittar någon bra sluta-röka sida. Någon som har nåt tips?

1 kommentar:

sophia sa...

jag har ett tips på en bra sluta röka bok enligt bekanta som det fungerat för... Äntligen icke rökare av Allen Carr. finns hos bokus... lycka till...