25 mars 2009

Jag fryser..


Trött är jag också. Mår som sagt jättekonstigt. Känner mig inte som mig själv längre. Vet inte riktigt vad det är.


Har haft en annorlunda känsla i min ena arm under eftermiddagen/kvällen. Det känns som att jag haft en snodd runt handleden så allt har stasat, det spänner liksom i hela skinnet.

Sen är det ju denna ständiga oro över pengar.
Per kommer troligtvis inte att få A-kassa, det verkar som att det fattas ett fåtal timmar för att det ska beviljas.
Hur ska man klara räkningar och framförallt hur ska man kunna leva 3 personer på ca 12.000:-??

Undra om det är så här det känns när man är deprimerad???


Inte har jag fått läkartid till Hud ännu heller.

Och huset kan vi ju bara glömma i dagsläget!!

Att åka till Spanien som planerat känns ju mindre kul nu men vi måste komma ifrån ett tag och resan bokades när ekonomin såg annorlunda ut =(

Det känns som att jag har så mycket jag behöver få ur mig men jag vet inte hur.
Jag har inte haft något tålamod alls med min familj dom sista dagarna, känner mig som en elak gammal kärring.
Behöver något som kan pigga upp mig, någon som har nåt tips?

Behöver även ha tips på hur man ska få in lite extra kronor i plånboken..

Nu ska jag gå och lägga mig och läsa lite.


3 kommentarer:

Anonym sa...

det är det va? Ohhh fasen, tänk vad mycket jag kommer få betala tillbaka då? Jag fick ju lön därifrån tre månader i rad + det där i början, usch usch.. du har alltså fått papprena hem, eller har du loggat in på någe vis på internet? Fyfan asså... får väl ta ett lån för att klara av det då urk!

Anonym sa...

12 000 på 3 pers e väl inte de roligaste.. men ja kan tala om att man klarar sig iaf.. Man får ju leva mer eller mindre som en kyrkråtta men de går runt iaf.. Vi fick ju leva på bara mina soc pengar o då e vi 4... För att min karls a-kassa strula oxå, han har dock fått igång den nu. De gick men vi kunde ju inte direkt äta pizza o godis var o varannan kväll.. Allt löser sig i slut ändan gumman, förstår att de känns tufft. För att du ska slippa va en gnällig kärring så unna dig nå.. ex ett mysigt bad me tända ljus o bara koppla av eller ta en promenad o rensa tankarna ute i luften.. För hur härligt e de inte att komma ut i detta solsken o bara njuta av vår solen ;)Kram

sophia sa...

det är bara att kämpa på...du är en kämpe..men jag förstår att det är tungt..ett litet tips på extra inkomst... bli godeman.. det ger en liten slant i alla fall..även att vara kontaktperson.. men man måste både orka och lite tid över.. men ngt att fundera på i alla fall..lycka till!! och du det är bara att vädra alla känslor när du vill!!!kram