22 mars 2009

Ojojoj

Igår var vi på fest med Jenny och Andreas, vi firade att Andreas fyllt 29. GRATTIS!

Idag ville jag sova länge men tji fick jag då Per vaknade tidigt och gick runt och pratade med katterna så jag vaknade... morr..

Nathalie kom hem vid 14-tiden och då började vi baka matbröd. När syrran var här sist så gav vi oss på samma recept men det blev inget vidare eftersom dom stod i ugnen för länge...

Dom här blev KANON!!!

Vi gjorde även en äppelpaj som vi nyss har ätit av, den blev riktigt bra den med.

Imorgon ska jag en vända till USÖ med sambon *håller tummarna att det går bra*


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

Varför kommer snön igen???
Jag trodde att våren äntligen var här så att man kunde känna sig lite piggare

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

Inte har jag fått någon kallelse till hud ännu heller.. WTF, fick ett brev att dom hade mottagit min remiss och att jag skulle bli kallad så snart som möjligt, dock inom 3 månader.
Det är ju NU jag har ont!!! *snyft*

Nu ska jag ta och gå och lägga mig. Natti

1 kommentar:

Anonym sa...

Va har du för problem me huden då? eller va de nu e. Hoppas du får komma dit snart iaf för de e ju inte så skönt att gå o ha ont..Hoppas ni mår bra annars =)