03 mars 2009

Mycket att göra

Är det idag.
Har precis lämnat Nathalie på dagis, ska på möte i eftermiddag och sedan jobba till 21 lr nåt.

Idag fick jag äntligen tag i Haga vårdcentral. Har massiva problem med min psoriasis just nu så dom måste verkligen skicka en remiss till Hud åt mig denna gång.

*håller tummarna*

Jag fick även tag i Eon, kan ju inte ha kvar dom som leverantör eftersom dom e så rackarns dyra.
Men jag fick skicka ett mail igår och be dom ringa upp mig för man får ju aldrig tag i dom annars.

Iallafall så var det försent att avbryta avtalet eftersom det skulle ha varit gjort senast den 26/2 men hur tror dom att man ska hinna göra det när man inte får tag i dom via telen??

Men denna tjej som ringde var hur trevlig som helst så hon ändrade avtalet från fast pris till rörligt och då har jag bara en månads uppsägning på det sedan.

Så nu kan vi ta och kolla upp dom olika leverantörerna ordentligt.
Det känns inte så kul att betala 700 spänn i månaden för elen till en trea.

Per får sluta använda datorn så mycket =)

Nu ska jag ta och fundera ut vad jag ska fixa till matlåda till jobbet, är inte sugen på nåt egentligen.. Sen ska jag röja lite och hämta Nathalie på dagis.

Ska ta och fixa tågbiljetter till sthlm också. Denna helg är pappa helg.
Fast vi har sådan tur så min kusin ska hem från stockholm på söndag så nathalie kan åka med dom hem!

1 kommentar:

sophia sa...

hoppas ni hittar ngn billigare elleverantör... tar gärna emot tips... =) orkar inte leta...