31 mars 2009

Osams


Det måste vara det värsta som finns att vara osams med någon..

Just nu är jag det.. med sambon...
Vet egentligen inte vad det började med men igår tror jag vi sa kanske 15 ord till varandra...

Känner mig bara så irriterad och frustrerad på allt.. Det blev inte bättre av att jobba heller..
Annars brukar det ha bra effekt om jag e på uselt humör, jobbet brukar alltid pigga upp mig..

Idag ska vi ha möte i 3 timmar sedan jobbar jag till 21:30 så det blir en lång dag.

Syrran ska hämta Nathalie på dagis, nyss ringde hon o sa att Nathalie kanske skulle få sova på landet inatt. Får se om hon vill det..
Sen måste vi ringa farmor och farfar och kolla om hon kan komma till dom på fredag förmiddag, det är pappahelg igen.


Det är verkligen inte en bra dag idag!!!

Nu ska jag ta och fixa ordning inför jobbet.


5 kommentarer:

Mickis sa...

Funkar inte helgerna me hennes pappa eller?

sophia sa...

det är aldrig skoj att vara osams... inte pms på gång?? jag blir djävulsk när jag har pms... skulle kunna flytta ifrån karln varje månad... skickar en varm kram som kanske hjälper lite i det jobbiga...

Mickis sa...

Jaha.. va e de dårå? De e ju hennes pappa o han kommer ju alltid finnas där vare sig man vill eller inte.. Ta hand om er <3 Kramar

lonta sa...

Ja men vad bra! Då slipper ni ju tänka på det iaf, och sen är det ju bara ett plus om han får bebbar så får ni förhoppningsvis lite över också :) Jag tror jag struntar i busskortsgrejjen nu när jag fick tillbaka, vill hellre ha dom före midsommar, räknade på det och det är nästan ingenting jag tjänar på det, så får hellre pengarna tidigt :)

lonta sa...

I know! Riktigt synd om mig! Hör av dig angående förklän! :D