16 februari 2010

Inte så stor hemlis längre

Huga, nu under helgen så har vi berättat för våra föräldrar och syskon om att vi ska ha barn. Dom blev jätteglada, den enda som inte fått veta något ännu är Hans, Per vill inte direkt berätta för honom över telefonen. Så vi får hoppas att han snart kommer hit eller om vi åker dit. Idag går vi in i vecka 8. Tröttheten finns fortfarande kvar men jag har inte fått något illamående eller nåt speciellt sug direkt iallafall. Äpplen är dock himla gott och vissa lukter gör mig lite lite lätt illamående. Sen känner jag mig fruktansvärt uppblåst, Per säger att jag fått putmage *då hamnar man på minus* Nu börjar också nervositeten infinna sig, tänk om något går fel, tänk om jag får missfall, tänk om det är något jag gjort som orsakat det osv. Ju mer jag tänker på det desto mindre gravid känner jag mig. URK

Inga kommentarer: