04 februari 2010

Ont i halsen!!

Nu är jag riktigt trött på att ha ont i halsen!!
Imorgon är det en vecka med denna fruktansvärda smärta!! ;)

Har fått upp ögonen för en ny smärtlindring iallfall Strepsils, jag trodde faktiskt inte att dom skulle funka så bra som dom gör men ack vad jag bedrog mig, det är nästan så att jag blivit beroende av dom ;)

Idag var jag nog världens snällaste sambo som körde gubben till skolan, det är inte många som skulle göra det när man kan ligga och sova inte ;)

Har jobbat kväll idag med och känner mig riktigt nöjd med kvällen.
Allt som skulle göras blev gjort och jag var inte allt lika trött idag som igår. Men vi får väl se hur jag mår imorgon eftermiddag, börjar 7 imorgon bitti igen. Så nu är det dags att komma ner i varv och krypa till kojs.

Imorgon ska jag jobba tillsammas med bästa Marlene och hon ska bjuda på lunch *spännande*
Jag bjöd henne i veckan på min favorit pastasallad, från Statoil, grillad kyckling med chilimarinerad pasta *mumma*

Nej just det, sängen var det, natti!

Natti

2 kommentarer:

sophia sa...

kan rekomendera mucoangin, inte goda men hjälper mot halsont.. krya på dig..

Mikaela sa...

Tack gumman för ditt grattis mess.. =D Har dock inte pengar på luren så ja kunde svara dig eftersom du inte har comviq :P Så de fick bli här ;) Ha en mysig alla hjärtans dag =)