03 februari 2010

Trött

Jag är konstant trött, igår somnade jag i soffan kl 20, sov till 22 sen flyttade jag på mig till sängen och somnade om, vaknade 7 imorse när klockan ringde.

Det måste vara mitt första graviditetssymptom, tröttheten...

Hoppas den ger med sig snart.

Ringde igår och bokade tid på MVC för inskrivning, ska dit nästa vecka.

Har inte riktigt förstått vad som händer ännu, man vill inte riktigt slappna av förrän man klarat av dom första 3 månaderna..

Min hosta gör inte oron mindre, när jag hostar så hugger det liksom till i vänster sida.
Hoppas verkligen att det inte är något allvarligt, men vad jag har kunnat läsa mig till så är det ingen fara med lite hosta under graviditeten..


Vecka 5 + 2 är vi på idag..

Tiden kommer går riktigt riktigt sakta...


Pratade med mamma i telen idag på väg till jobbet, snacka om att det var svårt att inte berätta..
Kommer aldrig kunna hålla min vision att inte berätta något förrän vecka 12 utan kommer nog göra det så snart dom kommer hem..
Jag vill att dom ska veta för om något går fel vill jag kunna prata med min familj om det..



Inga kommentarer: