17 februari 2010

Snö

Tänk att snön aldrig tar slut, det har snöat hela morgonen idag och då menar jag riktigt blöt snö.
Jag och Nathalie gick och hämtade Poppo strax efter 8 sen lämnade jag Nathalie på lekis och började promenaden. Jaana blev superglad över att vi tog med oss lille Poppo.
Vi tog en runda på lite drygt en timme och det var riktigt skönt, men jag var dyngsur om fötterna när jag kom hem och Poppo hade stora snöklumpar på sina tassar stackarn.
Men han verkar gilla snö iallfall, han gjorde störtdykningar rakt ner i snön :)

Promenaden i sig gick himla fort, passade på att prata lite jobb med S, det är alltid skönt att prata med henne, bara att få prata av sig om saker och ting är superskönt!

Jag har precis satt mig framför tvn o ska äta frukost, sen ska jag försöka hinna få undan lite och ta en dusch innan jag ska hämta Nathalie, vi ska på stan i eftermiddag.

Jag måste lämna in telefonen o så ska jag sola så det blir nog en bra stund vi stannar på stan om jag känner "dotra mi". Kommer nog gnällas en hel del så jag får nog muta henne med fika ;)

Några bilder blev det inte idag heller, kattj*vlarna har tuggat sönder den ena kabeln och den andra hittar vi inte alls *grr*

Ett stort grattis till min duktiga älskling som skrev så bra på provet, nu är snart utbildningen slut!!

Hörs senare

Inga kommentarer: