15 februari 2010

Kurs

Idag var jag o 2 av mina kollegor på kurs under förmiddagen, det handlade om ett dokumentationssystem vi använder på jobbet..
OJOJ säger jag bara, vad vi måste ändra om :)

Efter kursen som slutade vid lunch gick jag och solade, hela 2 minuter och 20 sekunder, men men, det börjar ju ha effekt så jag ska väl inte klaga.

När jag hade solat knallade jag upp på stan och mötte Per, vi handlade lite på ICA sen knatade vi hemåt, det tog ca 40 min o det var superskönt när vi kom hem för kallt som satan var det!!

Per gick hem o jag gick o hämtade Nathalie på fritids.

När vi kom hem så fixade vi lunch, det blev Fiskbullegryta med nudlar, det var helt ok men lite väl pepprig för min smak. Det kändes som att det var något som fattades, Per tyckte det borde varit med vitlök så nästa gång blir det ett försök på detta istället: Fiskbullewok

Efter maten tvärslocknade jag, sov till 17, jag märkte inte ens att Per diskat och bakat semlebröd :( Snacka om att vara trött.

Men jag vaknade ju iallafall till så att jag fick smaka.
Och MUMS vilka semlor, det hade min älskling gjort bra.

Inga kommentarer: