14 februari 2010

Skrivtorka


Så har skrivtorkan infunnit sig igen, illa!

Trodde jag skulle orka skriva mer än vad jag gjort men jag e så rackarns trött fortfarande..morr..

Iallfall så har det inte hänt överdrivet mycket sedan sist.
Svärföräldrarna var här i helgen och det är ju alltid trevligt.
I fredags kom mamma och pappa hem från Thailand, snacka om att dom var bruna.
Jag plockade upp dom efter att ha kört Nathalie till farmor och farfar.
Stannade till i Knarsta en stund sen körde brorsan hem mig.

I går åkte vi ut till mamma och pappa och käkade lunch, vi hade med oss kycklingspett och mamma hade fixat potatisgratäng, snacka om att det var gott med hemmagjord gratäng istället för dom här snabbvarianterna från Willys, det är inget fel på dom men hemmagjord är alltid godast!

Vi kollade även på melodifestivalen, måste säga att av kvällens bidrag var det rätt som gick vidare, jag tyckte inte något av bidragen var speciellt bra och jag tror inte att något av det som gick vidare kommer klara sig, varken i finalen eller i 2:a chansen.

Idag kom Nathalie hem från pappa, hon hade haft en bra helg som vanligt.
Mamma och pappa och syskonen kom in och fikade lite.
Nathalie fick leka mannekäng med alla kläder som hon fick, bilder kommer bara jag får tummen ur o ladda upp dom på datorn.

Nu är det dags att krypa till kojs så man orkar upp imorgon


Ja just ja!!

Trevlig alla hjärtans dag till er alla!!





Grattis Mickis på födelsedagen!!

1 kommentar:

Mikaela sa...

hihi.. tack igen gumman =)