11 februari 2009

Andra halvan


av dagen är nu avklarad.

Har jobbat och vi var hyfsat många nu på kvällen så det kändes som att timmarna gick fort.

Nu har jag precis kommit hem och ska ta o fixa ordning mig för natten.

Måste ju upp tidigt imorgon för att hinna lämna på dagis o sen börja jobba 7

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

Ska se om jag kommer in i boken jag började med igår kväll.

Lonta brukar ha bra smak när det gäller böcker så jag får väl lita på henne..

Trots att hon "tvingade" mig att läsa

den var lagom seg och jag fattade noll... men men.. alla böcker kan inte vara bra
~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Snacka om att min lillskutta är helt underbar, när jag kom hem nu från jobbet så hade hon städat av
i vardagsrummet och på toaletten.Helt frivilligt..
Ibland kan man ju undra om hon verkligen bara är 5 år.



~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh jag som hade skrivit en lång kommentar, så försvann den, jag tycker inte om dina bloggar! :( Vad är det för satans konstigt kommentarsystem? Man ska skriva in ordkontroll som inte ens fungerar.. snyft!