15 februari 2009

Nyss hemkommen

Så har vi klarat av ytterligare ett kalas.

Kom på en sak: Lonta !!! Det är dags för fest snart tror jag bestämt!!!

Det var en himla massa människor på plats,
hela släkten kändes det som.
Ellen hade gjort en massa god mat också, pajer i olika varianter med sallad.
Sen bjöds det på bullar o chokladkaka och efter det hemmagjord princesstårta


mums


Nu sitter jag här o bloggar och funderar på om det är dags att gå och lägga sig... men det kanske är pensionärsvarning på det??

Per håller på och plockar isär sin brors gamla dator för att lägga upp prylarna på Tradera

Nathalie sitter och tränar på att skriva och läsa,
har inte hjärta att avbryta henne när hon sitter och är så koncentrerad.
Hoppas bara att hon är lika koncentrerad när det gäller läxor framöver.


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

Känner mig tom - alldeles tom
Känner en saknad - en enorm saknad
Känner en längtan - en stark längtan
Känner en önskan - vill så gärna

Varför händer då inget???




1 kommentar:

Anonym sa...

Ja minsann, det är festdags, men när ska vi hinna med det?! Du ska se mitt schema för mars, det är hemskt! :(

Och säg inte pensionärsvarning! Jag gick och la mig 8 igårkväll! Men kunde inte somna förrän typ 21.30, och vaknade 03.45 :( URK!