20 februari 2009

Skit!


Trodde jag slutade 21:30 idag eftersom jag jobbar helgen så jag drog igång allt ganska sent och insåg då att jag egentligen slutade 21..* morr*


Tänk att jag aldrig kan lära mig det!!

Men men som tur var fick jag skjuts av A på jobbet hem så det blev inte så sent iallafall.
TACK TACK!!

Nu ska jag ta och gå o lägga mig så jag kommer upp imorgon, det har varit en lång dag.


hmm.. undra varför jag inte ser texten i inlägget härunder???
Säg inte att denna blogg ska börja strula lika mycket som min tidigare.. då vill jag inte vara med längre.

Förresten så såg jag idag att jag har ju bloggat i 1,5 månad nu.. Det du Emma!!!


3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag ser all din text! Så det ser ut o funka som det ska :D Att inte svara på ett sms, betyder det att du inte har tid i helgen? ;)

Anonym sa...

Jag förstod det när jag läste din blogg! :) Får leta upp nån annan, ska iaf klippa mig på fredag, alltid nåt! :P

emkape sa...

Jaa du är så duktig så :-)