19 februari 2009

Sovmorgon


vad är det...

Trodde jag skulle kunna sova ut idag men tji fick jag..
blev väckt av Per strax före 9 eftersom han trodde att jag skulle iväg tidigt på schema mötet, men det är ju inte förrän vid 13 vi ska ha det... morr...
Sen låg jag bara och vred och vände på mig så det var bara att
ge upp o kliva ur sängen.

Sitter just nu i telefon kö till SJ som jag har gjort en stund nu.
Nathalie och jag ska ju till Södertälje imorgon och
det är strul med våra biljetter.
Jag har fått 3 biljetter till Nathalie och en till mig... skumt...
När jag pratade med en kvinna på SJ så var inte ens biljetterna incheckade..

Hmm hur har jag då kunnat få dom biljetter jag redan fått..

Hon checkade in biljetterna igen och då trillade det
så fint ner en biljett till åt Nathalie,
så nu sitter jag med 4 sms som är Nathalies biljetter men har ingen aning om vilken som jag kan använda...
Sitter därför i kö till kundtjänst istället..

Nu svarade dom...


Ojoj vad rörigt..
Han kunde se att både min och Nathalies biljett är incheckad
men kunde inte förklara varför jag har 3 st till åt Nathalie..
Han kunde inte heller säga vilken som är den rätta att använda imorgon...
Så nu måste jag spara alla förbaskade biljetter och pröva mig fram imorgon.

Får hålla tummarna att åtminstone en fungerar.

Nu ska jag försöka göra något vettigt innan jag ska till jobbet en sväng.



Inga kommentarer: