28 februari 2009

Färdigtvättat

äntligen!!!
Fattar inte att 2 maskiner kan ta så lång tid..

När vi kom hem idag fick vi börja städa i badrummet då våra kära missar hade bestämt sig för att straffa oss när vi var borta genom att kissa på golvet där.

*morr*

Så jag passade på att göra en storstädning, rev fram badkaret och skurade därunder tom. Det ni!!

Sedan blev det matlagning och 2 avsnitt av Ghostwhisperer tycker Jennifer är sååå vacker!!!!

Ögongodis till min fjant



BTW, såg en snutt av melodifestivalen ikväll... vad är det för skit??!!

Tur att man inte kollat på de tidigare deltävlingarna...


1 kommentar:

Anonym sa...

jag höll precis på att skriva ett nytt inlägg i bloggen där jag förklarade bortfallet av bilder på mitt hår! :P Det kommer antagligen imorgon när jag har fixat till mig och har flera sstycken som är lite stadigare på hand än min syster, förhoppningsvis haha :D Hade ni det bra i Säffle?