14 februari 2009

Urk! Fy! Blä!


Jag hatar verkligen att städa!!!

Under dagen har vi röjt balkongen så nu kan man komma ut ordentligt där, vi har fixat i sovrummet, möblerat om lite.

Jag har röjt bland lakan och örngott nu så kan man stänga luckorna iallafall.
Jag har även rensat i min garderob så nu fick man plats med alla rentvättade kläder.
Fick ihop en papperspåse med kläder som ska slängas och en som jag ska göra nåt annat med.. Antagligen lämna in dom till insamlingen, tror dom skickar dom kläderna till Estland eller nåt..

Ikväll kommer min bror



Vi ska käka lite o antagligen kolla in ett par filmer, Nathalie och jag ska säkert kolla in melodifestivalen också.


Vi blev även inbjudna på fest i kväll hos Jenny och Andreas men vi lyckas inte få tag i någon barnvakt så det blir inget med det.

NU ska jag ta och forsätta så att man kanske blir någorlunda klar idag iaf!!




Inga kommentarer: