15 februari 2009

ojoj

Såg klart filmen igår och den var inte ett dugg bra den heller. :( Två dåliga filmer i rad.. urk.. tråkig filmkväll.

Gick och la oss runt 00:30 när broder åkt hem, hade lagom somnat till när mamma ringde...

Hon skulle ringa och fråga om vi köpt något till Marcus eftersom han fyller i morgon.
Allvarligt mamma, måste man göra det mitt i natten?


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*


Gick upp strax efter 9 idag, Nathalie var vaken så vi käkade frukost o plockade lite.
Efter det kröp vi ner i sängen en stund till, jag skulle bara ligga en liten stund...jojo..
har nyss gått upp igen.. så jag antar att jag måste ha varit hur trött som helst eftersom jag kunde somna om och sova nästan 2 timmar till..


Nu ska vi ta och fixa ordning lunchen.
Nathalie beställde korvstroganoff idag så det går ju fort att göra.


Sedan ska vi iväg till Ellen o Marcus o Melissa på "kalas", där kommer vi bli bjudna på mat o kaffe och tårta antar jag, Ellen hade bakat hela dagen igår iallafall.


*out*




Inga kommentarer: