11 februari 2009

Halva avklarad


Nu är halva dagen avklarad, har hunnit med mycket under förmiddagen.

- Gick upp vid 5:30

- Lämnade Nathalie på dagis vid 7

-Gick till gamla jobbet på möte, snackade med alla gamla kollegor *kul*

-Gick och hämtade Nathalie på dagis

-Gick tillbaka till gamla jobbet och käkade lunch, Nathalie åt pasta o köttfärssås o jag tog en kycklingsallad

- Köpte med isterband *urk* till Per som han kan äta till kvällsmat

- Gick förbi 119 för att kolla in Anneli´s eventuella lägenhet, den låg bara tvärsöver våran gård så det skulle vara kul om hon fick den!

*håller tummarna*

NU har jag satt mig ner i 10 min sen ska jag ta och knata till jobbet o jobba till 21.

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

Började läsa Camilla-boken igår kväll men jag måste ha varit bra trött för jag kommer inte ens ihåg vad den handlar om, så jag får säkert läsa om den ikväll.

OM jag orkar läsa förstås, kommer säkert inte hem förrän vid 22 och efter det måste jag gå upp klockan 5:30 imorgon med för att jobba 7-16




1 kommentar:

sophia sa...

Läckbergs böcker är super bra!!