12 februari 2009

Nu bidde det kväller


Jajaha.. så var ännu en dag slut...
Blev ju som sagt hämtad av päronen på stan idag *tack*
Efter det åkte vi hem till syrran o hälsade på en stund.

Sen blev det hemgång och matlagning,
Nathalie beställde schnitzel och pommes


Till maten så fuskade vi ikväll och åt framför tv-apparaten medan vi kollade på ett avsnitt av House igen. Detta avsnitt är nr 14 på säsong 5 så nu borde vi vara ikapp.

Bäst att höra med serie-eliten:

LONTA:
Stämmer det att vi e ikapp nu??? :)

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

Ang boken jag börjat med.. vet inte riktigt om jag ens ska försöka läsa ikväll eftersom att jag är så trött utan jag får nog ta tag i det till helgen när jag är ledig ist.
Det känns som att man har hela huvudet inlindat i bomull... all känns liksom bortdomnat... det var länge sedan jag kände mig så otroligt utmattad men det borde en god natts sömn fixa!!

Hoppas jag....

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

På lördag är det ju Alla hjärtans dag.. hade glömt.. undra hur mycket det kommer att bloggas om det?? Fast den stora frågan är:


Vad får jag av min sambo???



*Hinta gärna till honom att jag vill ha ett halsband eller en klocka,
nya örhängen går också bra*





1 kommentar:

Anonym sa...

Ja det stämmer! Det var uppehåll den här veckan, så nästa vecka kommer avsnitt 15 :D Heroes nästa? Jag har två avsnitt att kolla på, har inte orkat i veckan, får bli imorgon kväll:) Puss